Måndag

Måndag idag då, och det är underbart! Jag bara älskar måndagar :) Ny vecka och allt..

Idag har jag inte gjort så jätte mycket, har vart inne i stan på möte, sen efter det mötte jag upp en kompis och tog en fika.. Trevligt :) Känner mig dock lite dålig fortfarande, vet inte om jag håller på att bli förkyld.. Men jaja sån som händer..

Ska snart fixa iordning mat här, får se vad det blir för gott...

Senare så ska vi ut och ta våran långpromenad, och det ska bli skönt! Dock är det kallt ute.. Har vart det några dagar nu, vart tog sommaren vägen? :/

Jaja nu blir det mat iallafall, sen har jag inte så mkt mer planer en promenaden senare.. Skönt det..

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar:ja,längtar så tills den ska komma hit.
ha en bra måndag

2008-05-19 @ 15:26:29
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0