Lista.

Vem ringde dig senast?: Min bror
Vem kysste dej senast?: Patrik
Vem kramde dej senast?: Patrik
Vad har du för bh på dig just nu?: Svartvit
Vad har du för trosor på dej just nu?: Svarta
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: "Sötis ? Vad tyst du blev ?" :( Från älskling
Vad brukar folk få för intryck av dig : Att jag är galen :P
Har du någon gång klätt dig horigt?: Ja det har säkert hänt.
Har folk kallat dig slampa?: Yes
Har du kallat någon för slampa?: Ja det har jag nog gjort
Har du slått någon riktig hårt?: Näe tror inte det.. Och om jag har det, så har det inte vart med mening :P
Använder du parfym?: Yes i do
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?: Min rumpa, och ögonen
Vilka slags killar faller du för?: Killar med humor is the shit :P
Vad kollar du på först hos: Hmm, hållningen? Ne jag vet inte. Utseendet kollar man ju på först såklart.
Vad är klockan?: 22:02
Vilken färg har din mobil?: Svart.
Vad ska du göra nu?: Ingen aning, se på ngn film kanske.
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: Jaa.. Det brukar jag ha.
Är du social?: Klart jag är! :D
Känner du att du orkar en fråga till?: Kör på.
Vad tänker du när du vaknar?: Vad är klockan ?
Kan du gå utan smink?: Självklart kan jag det.

image266

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hallå darling, nu har jag pillat lite med din blogg. däremot är jag inte säkert på header, alltså det som är längst upp på sidan. Jag funderar på att pyssla lite till med den ;) men nu har jag börjat i alla fall. va tycks än så länge?

2008-05-14 @ 23:18:04
URL: http://natlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0