JÖNKÖPING!!!

Heeej bloggen!

Igår fick jag ett ryck och kände för att åka till Jkpg! Har precis kommit hem nu, och jag har haft superkul.. Även om jag bara var där i 1 dag... Men längtar redan tillbaka :( Fick en riktig ångest när jag åkte därifrån.. Jag måste hitta en lägenhet snart och flytta tillbaka!

Iallafall, igår när jag kom fram åkte jag och träffade mamma och tjötade en massa.. Sen så pratade jag med Elin och frågade om hon var sugen på att gå ut och ta en cider eller fler ;) Och det ville hon såklart.. Så vi gick en sväng till Ladan och tjötade och hade trevligt, sen bar vi av till Olearys, det var rätt mycket folk endå för att vara en Tisdag.. Där bjöds det på cider.. :) Vi träffade en massa trevligt folk att tjöta med.. Sen åkte vi hem när det stängde.. Men hur kul kväll som helst :)

Och idag träffade jag min älskade kusin.. Gosh vad jag har saknat dig!! Träffade din fiiina dotter Wilma för första gången idag också.. Så sööt och såå liten.. :) Ska åka ner snart igen tänkte jag.. Kanske redan i helgen? Får se om man har råd till det och så.. Men det hade vart kul..

Lite bilder från igår och idag..


Jag och Wilma.. Såå söt och fin hon är! :D
image378


Jag och Elin på Ladan :P
image379


Och lille Kiara såklart (Kusinens hund)
image380

Blev lite mer kort, men de flesta var så suddiga.. Sen några filmer också, men dem kommer jag nog inte lägga upp. :P

Nu ska jag fixa iordning mig en baugette, mums.. Sen slappa framför tvn med min ångest :P

Kommentarer
Postat av: nilla

gu så söt unge...

2008-06-06 @ 22:32:39
Postat av: pam

kul med bilder.. fin hund :)

2008-06-06 @ 22:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0