Jobbig dag..

Idag har det vart en sån där jobbig dag, då man bara går och funderar och suckar för det mesta... Det som är jobbigast, som man ofta tänker på är att man bara vill bort härifrån... Jag vill ha en lägenhet nu! Jag vill inte bo här längre. Jag saknar Jönköping! Åhh det är en underbar stad. Innan man flyttade hit uppskattade jag inte alls Jkpg, men nu, ja nu älskar jag Jkpg och tänker på hur bra man hade det där igentligen... Alla nära och kära finns ju där.. Visst jag är inte sååå jätte långt ifrån dem, men det känns så och jag saknar dem något grymmt varje dag.. Men jag ska inte ge upp, jag ska kolla varje dag efter lägenheter. Så jag hoppas verkligen att det blir en flytt i sommar. Det hade vart underbart att spendera heeela sommaren där, med nära och kära :)

image291



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0