Hmm

image189

Nån som såg detta igår? Jag blev arg på honom faktiskt.. Hur kan man vara så kall? Visst det var ett spel.. Men jag menar dom hade vart tillsammans i 5 år och han tar en sån risk för 75 000? Det hade jag aldrig gjort.. Dessutom var det på deras 5-års dag.. Stackars tjej.. Det var precis som att han "dumpade" henne i tvn.. Men jag tycker det var bra att hon tänkt lämmna honom iallafall. Kan ju inte kännas kul att vara tillsammans med honom efter hon fått dem svaren.. Men som han sa, "

- Det är ju därför jag "erkänner", den kan bara avslöja lögner. Säger den att mitt "erkännande" är lögn så skulle hela programmet tappa sin trovärdighet. Jag kan ju till exempel inte få fel om jag "erkänner" att jag har kört bil rattfull."  Så börjar man ju undra om det stämmer eller ej. Men vettifan vad jag ska tro.. Stackars tjej endå! 


Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

ja det är så fantastiskt vad dom gör ...

2008-05-06 @ 01:10:27
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0