High chaparall

Hejsan...

Nu är vi hemma från stan, orkade inte så mycket för jag är inte helt frisk en.. Men det blev en fika iallafall.. Var inne i några affärer men hittade inget speciellt..

Jo hon frågade ifall jag och älsklingen ville följa med dem till high chaparall på lördag, och det låter ju hur kul som helst.. Jag har aldrig vart där innan, så får hoppas jag blir helt frisk så man kan följa med för det hade vart skit kul :D Det är inte alls så långt dit härifrån heller.. Sen efter det så tänkte dem grilla och dricka lite om dem inte stannar där hela kvällen vill säga, beror lite på hur kul och så det är där.. Låter trevligt :)

image346

Kommentarer
Postat av: pam

åh det låter kul, då måste du ju se till att bli frisk :)

har aldrig heller vart där, men har polare som vart och dom tyckte det var hur kul som helst.. allt är ju sådär "gammaldags" så det var speciellt sa dom.. tjejer har typ sånna där gammla fina klännningar på sig.. coolt :)

ha en bra dag

2008-05-22 @ 17:49:40
Postat av: vickan

ha så kul om du åker =) ta gärna massa bilder isåfall..

2008-05-22 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0