Hej bloggen

Är hemma nu efter en trevlig dag en sålänge.. Först har jag legat och solat några timmar.. Har fått lite färg :D bränt mig lite i ansiktet.. Jaja sen kom Sabine hem från jobbet och idag skulle hon få sin nya bil.. Den var verkligen jätte liten och söt.. Så vi bestämmde oss för att ta en liten roadtripp med den, jag Sandra, Tommy och Sabine.. Vi åkte ut till något badställe satt där och tjötade lite. Det var folk som badade! Och jag blev sjukt sugen på att göra det också, men hade inte med mig badkläder :/ Men jag doppade iallafall bena, och vattnet kändes jätte skönt.. :)

Nu sitter jag här och äter lite mackor, ska väl in till stan snart med älsklingen.. Blir väl att köpa glass :) Ikväll vet jag inte vad som sker, vi pratade på att grilla? Så får se om det blir det, hade vart trevligt!

Inga bilder, för jag glömmde kameran hemma, som vanligt :P

Ha en bra helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0