Gokväll

Äntligen börjar det bli lite svalare ;P Skönt det!
Jag har vart helt slut och trött efter jag kom in från solningen, så jag har helt enkelt inte orkat städa idag.. Så jag får ta det imorrn.. Det skulle ju bli kallare imorrn också, så då blir det lite lättare, kan vara skönt med några svala dagar tycker jag, så det inte är varmt 24/7 typ :P

Kom hem för en stund sen, var inne i stan och handlade lite. Ris i frutti, dricka och lite godis.. Så ska sätta på en film nu.. Jag tänkte se Love and Other Disasters med Brittany Murphy mfl.. :)

image246

Sen har jag även hunnit ta en promenad med Sandra, jätte skönt nu när det inte är så varmt :)
Jaja nu ska jag se filmen, sen blir det förmodligen att sova.. Gäääsp! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0