Godmorgon..

Pöh klockan är 04.00, ofta att jag vaknar såhär tidigt.. Dessutom har jag bara sovit 2 ynka timmar!!! Ne men jag vaknade av att jag frös och jobbig huvudvärk, så kunde inte sommna om igen.. Men är väl uppe en stund sen får jag försöka sova lite till.. Inte kul att vara uppe såhär tidigt på en söndag..

Kvällen igår var iallafall hur mysig som helst :) Blev inga bilder, för batterierna var slut, men har satt dom på  laddning nu :)

Var inne på fashiontoast blogg igen och hittade denna bilden.. Hur sommrig är den inte ? :) Underbara klänningar!

image366


Kommentarer
Postat av: Emma

riktigt fina klänningar!

2008-05-25 @ 04:03:16
URL: http://pemzy.blogg.se
Postat av: pam

sjukt snygga, och väldigt färgglada :)

2008-05-25 @ 22:36:35
Postat av: elin

Shiat.. vart hittar man så snygga klänningar?(A) hel rätt isommar med färger och mönster.. :)

2008-05-26 @ 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0