En seg dag

Idag är det en såndär riktigt seg dag, såhär seg har jag nog aldrig kännt mig, visserligen är jag sjuk och jävlig men endå.. Jag orkar verkligen inte göra något, orkar knappt glo på tv.. Men klaga orkar jag ? :P
Jag vill bli frisk nu, så man kan gå ut och ha lite trevligt, åka in till stan och shoppa och sånt där.. Inte ligga framför tvn hela dagarna..

Men idag är det ju onsdag, och det går en del på tv som jag ska se :)

♥ 17.00 - 18.00 - Våra värsta år.
♥ 18.40 - Judys domstol.
♥ 20.00 Cold case

Det får väl bli det.. Det går mer som jag vill se, men som krockar med dessa programen, jobbigt när det är så.. Men får väl sappa eller nåt :P

Har 2 filmer på datorn också som jag säkert kommer glo på.. Blir lätt uttråkad av att glo på tv fööör länge så...


Kommentarer
Postat av: pam

åhh judys domstol är såå bra.. hon är så hård haha, kul och se..

2008-05-21 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0