En lista...

image196

Dig:
Namn:
Martina
Smeknamn: Tina
Piercingar: I naveln
Tatueringar: 3 stycken
Längd: 173 tror jag
Önskar du att du bodde någon annanstans: JAA.. Och förhoppningsvis gör jag det snart
Dricker du: Jo det händer
Röker du: Ja
Vad är du rädd för: Att förlora nån närstående..


Just nu:
Dricker du:
Cola
Ska du: Glo på nån film tror jag
Lyssnar du på: Inget alls
Väntar du på: Att jag ska bli trött
Tittar du på: Min data skärm
Har på du på dig: Mjukisbyxor och linne :)


Har du någonsin:
Kysst en främling:
Jaa.
Brutit ett ben: Näe, men stukat :P
Rymt hemifrån: Ja när jag var 12 eller nåt.
Röntgats: Jupp
Gråtit när någon dött: Ja!


Antal:
Gånger du varit kär:
1 gång, och det är nu.
Gånger ditt hjärta brustit:  Några ggr.
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet ej
Personer från grundskolan du har kontakt med: Hm, 3-4 kanske
Ärr du har på kroppen : 2-3 pga att jag rammlat och liknande..


Favorit
Serie:
Det är fler en 1.. Lost, gossip girl, Moonlight, Heroes m.m
Håkan Hellström eller The Ark: Håkan kråkan
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Jovars
Är du glad nu: Inte direkt, men inte ledsen heller :) 
Var du glad igår:
Jaa
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja min bästis mamma :)
Stockholm är: Fin stad.
Kan du sjunga:
haha nej inte direkt :O
Mer värt än guld: Familjen, vännerna!
Spaghetti eller makaroner: Båda
Ett land jag helst vill besöka: LA
Sparar till: Jag har inte börjat spara ennu, men jag ska snart. Och det blir till en ny systemkamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0