Efter regn kommer solsken..

Ja det gjorde det idag iallafall.. Det regnade jätte mycket innan och det var så mysigt.. Låg i sängen och kollade på tv med öppet fönster, så det lät så mysigt plus att det luktade så gott :D

Usch jag har vart dålig på att uppdatera, men jag har åkt på feber, så jag har inte haft så mycket ork.. Har inte det nu heller igentligen, men kände att jag ville skriva lite :)

Idag blir det ju såklart lugnt. Men vi ska iallafall åka in och handla tacos, så vi ska gotta oss med det ikväll. Och en film såklart :) Det blir filmen The forbidden kingdom, någon ny film med jackie Chan och Jet Li.. Jag älskar Jackies filmer så denna kan jag inte missa :D

Det skulle igentligen bli grillfest ikväll, men det sket ju sig totalt.. Tråkigt att vara sjuk!

Later

image281

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0