Bikini..

Har försökt sova en stund utan resultat.. Så har spelat lite wii, men det var inte så roligt.. Så nu har jag suttit och kikat runt lite efter en ny bikini.. Skulle behöva en ny.. Eller igentligen inte, men det är ju inte fel att ha lite att välja på.. Jag tröttnar så lätt på bikinis, så vill ha fler :P

Hittade iallafall denna rosa bikinin, tyckte den var snygg.. Och rosa är ju fräscht :)

image197

Nice eller hur ;)

Sen hittade jag dom här 2 också...

 



Fina fina.. Svart är iofs rätt tråkigt, men den andra var helt okej.. Så ska fundera lite och se om jag beställer hem någon, eller om jag åker in till stan och kikar lite om det finns nåt där istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0