Åhh inget tålamog..

Har suttit och lirat lite giutar hero nu, men det börjar bli fööör svårt, så jag blir bara förbannad om jag fortsätter att spela haha...

Inte bestämt oss en om det blir fest eller ej, men om jag får välja så skippar vi nog det och drar ut och äter nåt gott :)

Ska iallafall in till stan och sola tänkte jag, längessen nu och blek börjar man bli!

Jag vill åka utomland.. Skulle vilja prova på att åka till Grekland, det ser riktigt fint ut där.. Eller Kroatien, fast där har jag ju vart en massa som liten, men inget jag minns.. Skulle vara trevligt att åka dit igen.. Hälsa på mormor och morfar också :D Sjukt längesen jag träfade morfar dock :(

image165

Åhh ge mig vattnet, ge mig himlen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0