Uttråkad..

Har inget att göra, och alla sover.. Jag har dock inte sovit en blund inatt.. Gosh snacka om att man kommer vara trött idag.. Men det är rätt lugnt så länge man har nåt att göra. Sitter och väntar på att Elin ska vakna och höra av sig, så man kan komma ut och hitta på nåt.. Jag har funderat ett tag på att gå ut och lägga mig och sola lite, men vet inte ifall vädret är så lovande, var nere i konsum innan och då var det lite kallt och det blåste.. Men är säkert varmare nu, men frågan är hur länge solen är kvar? Skulle bli mulet idag, men jag får se om jag går ut en sväng sen. :P

Sitter och lyssnar på neradio och dem spelar så skön musik.. Tycker jag iallafall. Så in där och lyssna om ni gillar trance/techno :D

Later

Kommentarer
Postat av: mingla

var med i sponsrade tävling :)

2008-06-14 @ 10:32:45
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0