Rosa design :)

Kände för att ändra om lite i bloggen, så det fick bli mycket rosa.. Jag bara älskar rosa, så härlig färg..
Skulle vilja ha en rosa bärbar dator.. Hur gulligt ?


Hur söt är inte den här då? :D Vill ha!



Aja, idag har det inte gjorts mycket alls.. Älsklingen var inne i Jkpg en stund så då tänkte jag passa på att storstäda lägenheten, men blev det nåt gjort ? Neeeej jag tror inte så.. Usch man får inte vara såhär lat.. Så imorrn måste jag ta tag i det där, ska boka tvätt tid också om det finns nån ledig..

Hoppas på fint väder också så man kan sola, jag börjar ju bli vit igen!! Men just nu är det inte ett enda moln på himlen, det sprack upp innan, så man kan ju hoppas att det blir soligt och varmt imorrn :D


Kommentarer
Postat av: mmartinis

oh va fin!

2008-06-26 @ 21:42:07
URL: http://mmartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0