"Rich kids"

Gokväll!

Tråkigt väder det har vart idag.. Fast det haglade innan och det var mysigt, dock fattades åska och dunder :)

Har precis sätt klart på en film "rich kids" heter den.. Jag tycker den var välgit bra, även fast den var dansk, jag gillar inte danska språket för det låter så fult, men man tänkte inte så mkt på det sen :P

Handling " Det här är historien om en grupp privilegierade barn ( Jag skulle kalla det ungdomar) som bor ett välbärgat område norr om Köpenhamn.
Barnen gör uppror mot föräldrarnas värderingar och lever ett hemligt liv fullt av sex, droger och intriger."'

Den är verklighetsbaserad *me like* Ta en titt på den, den rekomenderar jag för folk som gillar sånna här filmer :)




Nu ska jag spela lite Gta sen ska jag väl sova.. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0