Onsdag

Har blivit dåliga uppdateringar den senaste tiden, men har inte haft tid helt enkelt.. :P Har ju vart i jkpg och sånt där..

Håller även på att söka massa lägenheter, och förhoppningsvis har vi kanske 1 på g.. Då blir det inflyttning 1a september, men jag ska verkligen inte ha några förväntningar alls! För då blir det inget som vanligt...

Håller även på att fixa ihop pengar som jag kan spara.. För måste ha en sak! Så jag sålde min plattskärm idag, så en liten bit på vägen har man kommit iallafall :P Tur man hade en gammal hemma, men den är mindre så känns helt ovant och skumt :P Jaja man vänjer sig!

Fotboll ikväll då!!!! Och jag ska självklart kolla...

Ryssland - Sverige

 


Hur tror ni det går ikväll då? Jag känner på mig att det kommer gå rätt bra för Sverige, man kan ju hoppas iallafall :)
Vill ta mig in till stan så man kan köpa massa gott och ladda upp med.. Men tågen går ju så sällan, och inga bussar går det :/ Och cykla vet jag inte ifall jag är så himla sugen på att göra då det är en bra bit, plus att det ser ut som det ska börja regna.. Jaja löser sig säkert..

HEJA SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0