Mobbning

Varje dag kan man se mobbning, i skolan, på stan, hemma, och framförallt på nätet! Det är skrämmande så mycket mobbning som pågår idag.. Vad kan man göra för att stoppa det? Jag tror faktiskt inte att det går.. Men vad jag vill säga med det här är att dem som mobbar är osäkra idioter som inte har det bra själv.. För varför ska man annars slösa tid på att slänga ut sig en onödig kommentar? Jag menar det är ju knappast kul ? Man vill bara framstå för att vara bättre, men så är inte fallet.. Sluta vara så ego och tänk istället på vad du kan utsätta en person för. Hur skulle du kunna leva om du visste att den där "feta" tjejen, eller den där killen med konstig klädstil skulle ta livet av sig ? Är det värt det ?

..Jag blir rädd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0