Måndag

Godmorgon!

Vaknade för ca en halvtimma sen :P Det har vart så skönt att få sova ut ordentligt..

Har vart i jkpg i helgen och har kanske sovit 5 timmar på 3 dagar.. Helt sjukt, sen festar fre-lör, men så sjukt kul vi har haft, haha. Har inte haft så kul på jag vet inte hur länge..Orkar inte skriva ner allt nu jag e sjukt seg och sliten, får ta det nån dag när jag orkar.. Men det var iallafall förfest och utgång i fredags, då blev det Olearys, men inte så länge för kom dit vid halv 2. I lördags var det förfest sen blev det piren, och kom dit halv 2 också haha smidiga vi är..  Har några roliga filmer sen helgen också, sjukt kul att kolla på nu när man är nykter, fan vad man gör bort sig :P Kanske laddar upp nån av dom senare..

Nu ska jag iallafall äta frukost och tänka tillbaks på hur jäkla kul vi hade det i helgen.. Ska nog dra dit nästa helg också och parta till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0