Its A Boy Girl Thing

Hello bloggen...

Måndag idag då, ny vecka nya tag :P

Jag längtar tillbaka till Jkpg, känns helt skumt att vara hemme nu! :( Synd att jag inte kunde träffa Jenny heller, saknar dig som sjutton ju! Men jag kommer ner snart igen och då får vi hoppas att du är hemma så vi kan hitta på nåt kul..

Jag var iallafall helt slut efter helgen, för på fredagen var det fest som sagt, kom väl hem vid 4 tiden, sen var jag uppe till 12 eller nåt och sommnade i 2 timmar, sen upp och piggna till, träffa Elin och vi åkte ner till piren en sväng.. Sen kom min skjuts hem ungefär vid 00.. Snacka om att man vart sjukt trött och hungrig, så det blev en fet middag när man kom hem :P Sen var jag helt körd och gick o la mig...

Idag händer inget speciellt, är fortfarande seg, så håller på att ladda en film "Its A Boy Girl Thing" som är klar snart, så ska väl kika på den sen ska jag ta en promenad..



Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0