Hemma..

Nu är man äntligen hemma.. Känns skönt. Var iallafall inne i stan tidigare men blev väldigt kort för jag orkade inte gå där i värmen bland en massa folk :P

Så jag stack hem till Sabine och vi la oss på hennes altan och stekte, pööh så varmt det var men förhoppningsvis fick man väl lite färg..

Sen vid 17 tiden ungefär så blev jag badsugen, så Sandra och Tommy jag och älsklingen åkte för att bada, men det var inte lika varmt i luften som det var tidigare, så jag skippade :P Får ta det tidigare någon dag istället..

Gosh jag är sjukt trött, har sovit ca 3 timmar inatt bara, sen vart igång hela dagen ungefär.. Men snart får jag sova.. Dock kommer Sandra och Tommy över snart för vi ska glo på nån film tror jag, men sen då jäklar ska jag sova...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2008-06-06 @ 20:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0