Gokväll (eller godmorgon)

Är i Jönköping nu, och det är heeeelt underbart. Har vart ute med Elin.. Först blev det Olearys, sen piren sen tillbaks till olearys.. Har haft det jätte trevligt :)

Men hon åkte hem vid 1 nångång för hon var trött, och jag ville fortsätta festa, så jag var kvar med hennes kompis Sara, och en kompis till henne.. In på Olearys igen och shaka ass ;D Väldigt lyckad kväll må jag säga, och sjukt mycket folk ute (Studenten)
Och nu sitter jag här vaken helt själv och kan inte sova, vad göra? Hoppas på att det blir sol idag så man kan bättra på brännan lite.. :P

Senare ska jag träffa Elin igen och följa med henne och Jonas ut med deras hundar.. Orka jag? Jo det får jag allt göra, för åker hem imorrn kväll igen.. Vill träffa Jenny med, men fick inte tag i henne, så jag hoppas jag får det imorrn.. Nu ska jag spela lite sen försöka sova, så man får lite sömn iallafall och inte är helt död imorrn!





2 mingelbilder från ikväll.. :P

Natti natti.

Edit : Juste ja, Muffe från bigbrother jobbade på Oleays, coolt va? haha. Blev helt förvånad när man såg han där som vakt :P Jag var bara tvungen och fråga om det verkligen var han, och ja det var det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0