Godmorgon..

Gud vilket tråkigt väder vi har idag.. Regnigt och grått, men väldigt kvavt..

Ska snart ta mig en dusch, sen in till stan och skicka iväg skärmen, sen ska jag även se om jag hittar ett par vita shorts, har velat ha det ett tag men inte hittat några snygga..  Helst skulle jag vilja ha ett par med fickor på sidorna som en av tjejerna i filmen "rich kids" hade, men sånna finns ju knappast här :P Men kanske nåt liknande..

Lite senare ska jag kanske in till jkpg och fixa lite saker, men inget bestämt ennu, så får se hur det blir med det..

Och igår gick det ju skit för Sverige! Usch så tråkigt, nu är det låång tid kvar tills vi får se dem spela igen.. Jaja..
Nu hejjar jag iallafall på Kroatien, så hoppas dem tar hem allt :P

Ne nu dusch tror jag, later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0