Godkväll..

Vilken härlig kväll! Det har regnat rätt mkt idag, så luften är så härlig *underbart*
Har inte haft ork att uppdatera så mkt, har inte hänt så mkt heller för den delen :P Midsommar var lugn, för alla hade andra planer typ.. Att åka till öland och sånt där, och det skulle kosta en massa pengar, vilket vi inte hade råd till. Men det gör inte så mkt, jag uppskattar inte midsommar lika mycket som jag gjorde när jag var yngre, ser det inte som nåt speciellt...

I fredags var jag iallafall i Jkpg en sväng och skulle fixa lite grejer.. Var uppe hos brossan också och delade på en pizza, mumma det var längesen.. Sen var jag på stan och letade efter ett par vita shorts, vilket jag självklart inte hittade, men jag hittade ett par vita snygga jeans på h&m :) Endast 99 kr på rean :P


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0