Gladiator sandaler.

Är ju väldigt inne just nu.. Och jag måste säga att jag tycker dem sandalerna är hur snygga som helst.. Vissa iallafall.. Det finns en del modeller som är fulare en andra. Jag är ute efter ett par, men har inte riktigt hittat några som jag tyckt var så jätte snygga. Men såg att det fanns ett par svarta från HM som såg helt okej ut, ska nog in och prova dem imorrn :)

Hittade 2 par från Asos.com som jag tycker ser snygga ut...

image390

Dem andra är ju inte sandaler, men det är ju gladiator över dem också, och väldigt snygga må jag säga :)

Så vad tycks, gladiator sandaler.. Hiss eller Diss ?

Kommentarer
Postat av: pam

en fet hiss på dom skorna, dom är ursnygga!

2008-06-03 @ 14:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0