Blondinbella.

Juste ja, satt och lyssnade på P3 innan, blondinbella var ju med! Så det var intressant att lyssna på.. Jag gillar faktiskt henne, hon verkar vara en go och snäll människa personligen.. Sen finns det ju vissa åsikter som man inte gillar, men alla har ju rätt till sina egna åsikter.

Men till saken som jag skulle skriva om.. Jo satt ju som sagt och lyssnade på henne, sen så kunde ju folk ringa in och ställa frågor.. Så ringer Fanny in, som många nog redan vet så är det kissies gammla vän.. Hon sällde någon fråga om kissie tror jag? Kommer inte riktigt ihåg, men det är rätt kul för kissie har verkligen gett upp henne nu och ignorerar henne totalt, medan Fanny skriver om henne typ varje dag.. Varför lixom ? Är hon irreterad över att kissie har släppt henne ? Hon vill ju bara ha bråk verkar det som.. Men nu vet man ju vem som är den mogna av dem!

Jaja nu ska jag sola :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller verkligen med ang Fanny! Hon söker sig bara efter bråk hela tiden. Jag stod först på hennes sida, men nu helt plötsligt är hon en sån extremt ond människa, först verkade hon jättego och snäll. Fin blogg du har !

2008-06-09 @ 14:06:48
URL: http://linnea86.blogg.se/
Postat av: anna

håller med dig, dom är bara för mycket, speciellt fanny!! hon vill ju bara ha uppmärksamhet..

2008-06-10 @ 22:04:39
URL: http://annalito.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hon saknar nog Kissie innerst inne :)

Och Blondinbella "grows on me" från att jag tyckt hon vart lite B har hon verkligen imponerat mig på sistone!

2008-06-12 @ 23:30:36
URL: http://www.ssnadra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0