Bloggstrul..

Gosh vad bloggen har strulat idag. :S Illa illa..

Usch jag är så varm, det är verkligen som en bastu här hemma.. Även om man öppnar upp på ballkongen och i köket så det blir tvärdrag.. Suck.. Har iallafall öppnat upp fullt i sovrummet och stängt dörren så förhoppningsvis blir det svalt och skönt där inne när man går och lägger sig..

Måndag imorrn då.. Ska på möte klockan 16, sen göra lite ärenden på stan, och sen efter det vet jag inte.. Får se om det är fint väder imorrn också, känner dock att jag håller på att få feber eller nåt, för har typ kallsvettats hela dagen, nysit, huvudvärk och haft lite ont i halsen.. Hoppas verkligen inte nåt är pågång!..

Nu ska jag se på lost, dubbelavsnitt :D

Kommentarer
Postat av: elin

verkar vara många som har haft samma problem.

2008-06-08 @ 22:42:55
URL: http://elinaa.blogg.se/
Postat av: pam

tråkigt när det strular..

2008-06-10 @ 22:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0