Tisdag

Hello bloggen.

Tisdag idag då. Jag och älskligen har stor städat hela lägenheten.. Blev klar för en stund sen så nu är det verkligen skinande rent här! :) Vi skulle städa igår igentligen, men vi var för trötta..
Micke kom ju igår som sagt, och det var skit kul att träffa honom, det var ett bra tag sen. Men han åkte redan idag, för han skulle hälsa på sin familj och sånt innan han åkte hem igen, tråkigt. Men hoppas han kommer hit snart igen..

I veckan eller till helgen ska jag kanske till Jkpg.. Jag hoppas verkligen det blir så nu, för jag längtar dit :D Ska träffa kusinen och andra polare, jag och kussen ska kanske ut och festa med.. Har inte festat med henne på mer en 1 år, så det ser jag fram emot :D

Ne nu ska jag se klart på family guy sen ska jag lira poker :)

Hejsvejs



Huuuur fint är inte jkpg på kvällarna ? Åhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0