Sweetests ass in the world

*lalala sjunger* ;D

Nyss hemkommen från stan! Har gjort lite ärenden (som det så fint heter) :P Sen har jag vart inne hos polisen och drat en massa kopior på Kits annons som jag ska sätta upp lite överallt när jag kommer till Jkpg.. Har fått in 2 tips om henne idag. Det första var tyvärr inte hon, men rätt likt.. Och den andra var bara att nån kanske sätt henne, men hon lär ju inte vara kvar där.. Så jag hoppas lapparna kommer göra någon nytta!

Blev inte stranden idag heller, för jag var tvungen att fixa detta för jag lär inte hinna imorrn om jag ska åka. Har ju ingen skrivare heller så.

Nu ska jag ta en kall dusch iallafall det duger ju bra det med :P Sen fixa ihop någon middag.. Får se vad det blir för gott, ska iallafall göra en god sallad som man kan ha till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0