Slapp söndag

Idag har jag inte gjort nåt mer en att slappa! Så jäkla skönt.. Det är ju trots allt söndag så det är perfekt :) Iofs var jag inne i stan för att handla lite, kände att jag behövde lite luft, samt röra på mig lite.. Handlade med en fet påse med lösgodis och cola.. Så ikväll blir det myskväll med älsklingen och filmen A man a part. Jag har missat den! Hur kan jag missa en film med Vin Diesel ? Trodde jag hade sätt den, men icke! Så ikväll ska det dregglas över den heeeeta hunken. Han är lätt en av dom snyggaste kändisarna som finns, meeeooow...



Kolla bara in lixom.. Och hans muskler ska man inte snacka om.. Väldigt mycket dock, men han passar bra i det. Det gör han het ;)

Här är trailern.. Tittade på den igår, men kände inte igen filmen för 5 öre, så då antar jag att jag inte har sätt den.. Men det visar sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0