Onsdag.

Precis hemkommen från gården, har legat ute och solat :) Tror jag har brännt mig lite.. Ska ta en dusch nu, sen blir det att tvätta och städa lite.. Ska också hinna in till arbetsförmedlingen eller banken för att dra en massa kopior, om inte annat får jag ta det imorrn.. Och ikväll vill jag grilla, så hoppas på det :)

Tydligen vet du inte alls vad han har skrivit, haha som att han skulle skriva sånna saker när du sitter bredvid ? Jag tror inte det.. Och sms har han visst skickat, inte bara 1 gång.. Men du fattar ju inte att han raderar dom.. Så ja du är visst född igår :)

Kommentarer
Postat av: Mian

Du jag litar på honom till 100% en dig. Och om det skulle vara att han har skickat sms och på din msn så skulle du ju kunna bevisa det genom att skicka dem till mig, eller säga vad han har skrivit till dig. Men det kommer du ju inte göra så!

2008-07-30 @ 18:40:21
URL: http://metrobloggen.se/Angelhope
Postat av: mian

Skulle det vara så att han skrivit och hållt på med dig så skulle du berättat det när han gjorde det. Du som tycker jag är falsk, det gör dig falsk oxå isånafall eller hur och inte berätta en sådan sak! Och han har inte skrivit till dig jag vet för jag har varit med när han har skrivit till dig fattar du inte det eller??? Eller ska jag be han ringa dig så får du förklara dig till han och säga till han vad han har skrivit??? Fast du kommer la endå inte våga svara!

2008-07-30 @ 20:11:44
URL: http://metrobloggen.se/Angelhope
Postat av: Anonym

och när skulle det har varit då? Nä det är falskt båda två är falska då om båda två skulle vetat om det du kan erkänna att du är falsk då om du inte kan säga vad han har skrivit till dig! Om du är så förbannad och arg och tycker jag är falsk så skulle du inte bry dig om jag skulle bli sårad av vad han har gjort imot mig.

2008-07-30 @ 20:35:15
URL: http://metrobloggen.se/Angelhope

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0