Nu ska jag gå vidare.

Maria, du kan fortsätta hålla på det är okej med mig.. För du kan inte knäcka mig, förstår du? Men det som är rätt kul är att du sitter och skriver att jag gör detta för att det är kul ? Nej det gör jag inte.. Men om du tycker det är så, så måste ju du också göra det, eftersom du skriver flera inlägg om mig :P Jaja du säger emot dig själv hela tiden.. Bra blåögd är du..

Nu tänker jag inte ägna en sekund åt er patetiska människor.. Bye bye :)



Jahapp, nu ska jag åka in till macken en snabbis för att köpa lite godis, och dricka.. Sen blir det att glo på en film med älsklingen.. Vet dock inte vilken en.. Men Domsday kanske ? Har haft den ett tag nu, men inte kollat på den en :P Eller jag har satt på den 2 ggr men sommnat i början båda ggr, och nu är jag lite piggare så nu ska det nog gå bra :)

See you later..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså jag fattar inte att du sägar att maria är falsk när du är likadan.. Sluta att dra in micke i detta det är mellan dig o henne o inte dig o micke lr hur.. o så du vet alla är inte perfekta, även om micke sitter o skriver massa saker till dig på msn o sms så behöver inte det menas med att han gillar dig lr nåt liknande lr hur.. Se på hur du är istället du flörta med olika killar stackars patrik... Sluta att sitt o traka min syrra när det är du o din kusin som startade detta, ni åkte runt på din vespa utan att bryr er om syrran så inte undra på att hon stack utan att säga hejdå.. Sen är hon nere för att träffa sin familj först o främst inte kompisar men det tror ju ni, o ni har inte vissat er där uppe innan bara när det duger.. o du få en tatuering som du ens inte betalar va är det igentligen??? Så innan du öppna munnen så tänk på vad du gör själv innan.

2008-07-31 @ 11:04:49
URL: http://metrobloggen.se/star84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0