Min "snygga" väska jag vann.

Jag var med i en tävling från tidningen Tara för ett tag sen där man kunde vinna en snygg väska!
Ja den var jätte snygg.. En väska helt i min smak.. Men sen så fick jag hem en helt annan väska idag :P Den var ju inte snygg och plus att den var jätte stor.. Jag kan faktiskt sitta i den.. Det enda som var snygg med den var att den var sommrig och färglad.. Men vem vill gå ut med en såååån stor väska ? Hade den vart mindre hade jag kunnat ha med mig den till stranden iallafall.. Nej en fet diss på den väskan ;P


Hua ?

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha klockrent. du kan ju använda väskan som tält!

2008-07-31 @ 19:59:05
URL: http://sarahart.blogg.se/
Postat av: Sanna E

Men gud va dåligt!

Tråkigt att bli missnöjd med en tävling!

Tävla ut den där "resväskan" på din blogg istället ;)

2008-08-01 @ 13:11:23
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0