Måndag

Gooodmorning! Måndag idag, ny vecka och nya tag!
 
Idag ska det städas som bara den, för idag kommer Micke hit (älsklingens kompis) Och han stannar väl här i några dagar.. Ska bli kul att träffa honom, det var ju ett bra tag sen.
Ska även se om jag hinner tvätta en maskin. Det behövs.
Senare vet jag inte vad vi ska göra, men det blir väl en tripp till stan eller nåt, vi får se helt enkelt.

Har entligen fått laptopen nu, så jäkla skönt att kunna sitta vart man vill och surfa :D Tack min älskade bror, :)



Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, sen lira lite poker sen måste jag sätta igång med städningen.. Later

Kommentarer
Postat av: sofie

fin dator :)

2008-07-21 @ 06:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0