Ledsen

Har vart riktigt ledsen idag..

Jag vaknade imorse av att nåt jamade ute (hade öppet fönster) Men jag tänkte lixom inte på det... Sen ca 30 min efter det så hör jag mamma gå runt i här och säger att kitt är borta och hon tror att hon har hoppat ut från balkongen

Så jag flyger upp ur sängen och springer ner till gården eftersom det var hon som jamade där nere, men så självklart var hon borta :(( Och hon är fortfarande borta.. Har letat efter henne hela dagen lång, överallt. Men hittar henne inte nånstans!!! Jag är så orolig för om det har hänt henne något, det får inte hända henne något! :( Min lilla sötis katt, hon är så go och underbar på alla sätt o vis. Vill bara ha henne här och veta att hon mår bra.. Jag hoppas att nån har tat hand om henne för det har vart riktigt varmt idag, och hon kommer inte klara sig därute ensam utan mat och vatten..

Har satt upp lite lappar, så hoppas att nån har hittat henne och ser lapparna.. Ska även ringa till polisen imorrn och göra en anmälan..

Gaaah, jag hoppas att hon mår bra det lilla livet :((

Kom hem nu kitt, jag saknar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0