Laptop

Hejsan svejsan!

Var längessen jag uppdaterade nu! 1 vecka sen typ :P Men har helt enkelt inte haft lust.. Har inte hänt så speciellt mycket så har inte funnits så mycket att skriva om heller för den delen..

Har iallafall sätt 3 super bra filmer som jag måste tipsa om, streetkings, 21 och the happening.. Tycker dom var hur bra som helst! Så dom som inte har sätt dom tycker jag ska se dom :D

Min kära bror ringde mig igår och sa att han hade en överaskningt ill mig! Och jag blev nyfiken som bara den.. Och han sa att jag får se vad det är när jag kommer till Jkpg nästa gång, men jag tjatade och tjatade så han avslöjade till slut.. Så jag ska få en laptop av honom :D Är sjukt glad, har alltid velat ha en, men har aldrig blivit av att man köpt någon.. Och nu har jag fått en, eller ja han har beställt en och den skulle komma på måndg till honom, och jag ska dit nångång nästa vecka :D

Skulle igentligen dit i helgen, men det blev ändrade planer :( Jaja jag kommer säkert endå åka dit på ons - tors nästa vecka så då kan man ju stanna över helgen! För ska träffa Jenny också som jag inte träffat på sjuuuukt länge, saknar dig som fan gumman! Ser fram imot nästa vecka :)

Ne nu ska jag fixa iordning lite mat, sen bara slööööa. skönt :)
 Här är en bild på min kära laptop :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0