Jönköping

Hejsan svejsan!

Är i Jkpg och bara njuuuter :D
Kom igår och ska åka hem imorrn igen, men är sugen på att stanna tills på måndag om det är gött väder, så får se hur jag gör..

Igår var vi iallafall ute, jag och kusinen mfl.. Jag och kusinen hade riktigt kul iallafall, men taskigt av en viss person som kom ner och hälsade på och undvek oss hela kvällen ungefär. Vi har endå vart kompisar sen vi var små kids typ.. Tycker det var rätt falskt gjort.. Kunde inte ens komma och sitta med oss vid vårt bord, vi gick ju endå ut tillsammans ? Bara för att hennes pojkvän dummar sig så går det inte komma bort tills oss, vadådå det är ju inte som att du är hans morsa.. Och sen inte ens höra av sig utan bara sticker utan att säga hejdå, falsk och toffel på hög nivå.. Man trodde ju endå att du skulle höra av dig, för att lixom umgås lite mer, men inte det nej.. Jäkligt schysst av dig..  Men men det ska man komma ihåg, när man finns där och stöttar dig och vad får man tillbaka ? Naaada! Har tappat min respekt för dig fullt ut nu, lika så kusinen.. Vad ska man med falska vänner till ? Nej dem kan fara och flyga..

Jahopp, ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, men ska väl träffa några vänner sen och kanske festa ? Eller bara dra ner till piren och njuta lite.. Får se vad som händer..

Nu ska jag ta en dusch, har vart och badat idag (årets första dopp) Riktigt gött må jag säga..

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0