Jävla skit fredag



Den här fredagen har kännts meningslös! Vad har hänt igentligen ? Typ ingenting alls. Jag har städat, lagat mat och spelat poker :P Så kul har jag haft det. Och jag är på ett enormt party humör, så vad ska man göra ? Lite väl sent att ringa hit folk då det inte går några bussar/tåg, plus att dem förmodligen dricker så dem inte kan köra! Usch så uttråkad man kan vara. Jag funderar seriöst på att hälla i mig lite alkohol och sen gå ner till grannarna längst ner och fråga om jag får vara med dem och festa. Haha patetiskt ? Jaaa...

Äsch jag går väl och lägger mig snart!

Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Förstår inte din kommentar i min blogg.

2008-07-19 @ 01:00:00
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0