Haha vad ska man säga.

Jag blir ovän med Henne, och bara för att jag blir det så blir hennes syster ovän med mig.. Hur moget ?
Det är precis som att jag ska säga till min bror att bli ovän med henne bara för att jag är det.. Aldrig att han skulle bli det, bara för att jag är det ? Hallååååå lixom... Såndär var man ju när man var 10 år.. Nu handlar det om en en 23 åring tjej som har barn ?? Hur ska hon uppfostra sin unge igentligen ? Shiit säger jag bara..

Och det roligaste är att hon inte har nåt att säga mig, förutom sånna grejer som hände för tjaaa, 10 år sen ? Vad är det för vits o dra upp gammla saker lixom ? Det märks att du vill bråka bara för sakens skull, bara för att du inte har nåt bättre för dig.. Båda 2 är så jäkla kaxiga över nätet, men sen om man träffar er så är ni tysta som 2 råttor!

Ayee.. Jag ska skaffa en ny blogg snart. För jag vill inte ha massa smuts som går in här... Det vore ju onödigt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va fan är det med dig igentligen?? Våga dra in min son i detta ditt jävla offer.. Du är en väldigt hemskt person o inte tala på svartsjuk.. Jag uppfostra min son väldigt bra ska du vet.. Hör jag att du snacka skit om hur jag uppfostra min son igen så jävla säger jag bara.. Se bara din kusin hur det gick för henne o hennes pojk. o då vågar du sitta o döma mig o i hur jag uppfostra min son. Du vet inte ett smack om det.. Du gå ju över gränsen med din jävla förtal.. Passa din tunga lite bättre lilla damen.. Du vet ej hur bra jag o Tommy uppfostrat våran son o hur mkt svårigheter vi hade i början.. Du kan öppna din käft när du själv skaffat barn, likadant om ja sitter o skriver stackars barn om din son/ dotter. skulle inte du bli ledsen om nån skrev så till dig?? o så gör man allt för att få en bra uppfostran på sitt barn.. så lägg ner dra ej in min son i detta. Vad har han gjort dig..

2008-07-31 @ 22:52:56
URL: http://http:/
Postat av: Anonym

men du ska ej dra upp min son i detta.. o nej jag hotar ej dig..

2008-08-01 @ 10:41:17
Postat av: Anonym

hmm?? varför går du o säger att jag kallat dig soc unge?? det har jag ju inte, som du sa till mig lär dig läsa. jag skrev att det är bättre me ett jobb än att gå på soc lr hur? så det me soc unge har du hittat på själv.

2008-08-01 @ 11:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0