Haha han kallar mig patetisk och störd ?

Hahaha fan vad pinsamt.. Hur gammal är han igentligen, 30 bast ? Han sitter och skriver saker till mig via MSN och sms, sen kan han inte stå för det, och då kallar han mig patetisk, sjuk, störd ja u name it! Herrejäklar asså. Men jag ska låta det vara så. Det är dem som lever i ett falskt förhållande utan förtroende, inte jag :D
Och det spelar ingen roll vad jag säger längre endå.. För det är ju din pojkvän du litar på. Så för sista gången FRÅGA HONOM.. Men juste ja, han erkänner ju inte endå.. Som du skriver i din blogg, att hans släkt säger att han inte är en sån

kille.. Hahaha nehe, dem vet inte mkt om han verkar det som.. Du dumförklarar ju alla!

Och du sitter och skriver att jag drar upp gammalt och skriver det till dig, vem fan är det som gör det igentligen? Hahahaha....


 


Kommentarer
Postat av: Bella

Självklart vill jag hjälpa dig med din blogg design men det är inte jag som gjort den. Jag kan verkligen inte sådana saker. hur mycket jag än vill. Men på min ment har hon en länk ''hon som gjort min design''. Hör med henne. hon är gryM!

2008-07-30 @ 22:14:43
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Anonym

Shit hon verkar ju vara helt efterbliven..

2008-07-30 @ 23:01:18
Postat av: Anonym

Shit hon verkar ju vara helt efterbliven..

2008-07-30 @ 23:03:50
Postat av: Anonym

Shit hon verkar ju vara helt efterbliven..

2008-07-30 @ 23:03:55
Postat av: Anonym

Shit hon verkar ju vara helt efterbliven..

2008-07-30 @ 23:04:01
Postat av: Anonym

Shit hon verkar ju vara helt efterbliven..

2008-07-30 @ 23:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0