Godmorgon

Torsdag idag redan, veckan har gått sjukt snabbt!

Jag gjorde precis ett stooooort misstag och tryckte på "skicka knappen" gaaaash vad jag kommer få ångra mig nu... Fan fan FAN, jag skulle aldrig ens tänkt tanken på att skicka iväg mejlet.. Nu kommer jag gå och fundera på om man får svar eller ej, hoppas jag inte får det.. Och får jag det så lär det vara jäkligt otrevligt eftersom inte mitt var så trevigt.. Men åhh jag ångrar mig grymt mycket att jag skickade iväg det, vad tänker jag med ?

Aja, gjort är gjort.. Så nu ska jag ut i solen och lyssna på musik och hoppas på att jag kommer på andra tankar, men det är svårt! Har försökt men detta kommer bara upp i mitt fucking huvud! Ursäkta språket men jag är på skit humör just nu...
Sola var det ja!



.
...later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0