Torsdag

Godmorgon..

Uppe tidigt idag, men har möte vid klockan 11 och jag ska åka från Jkpg runt 8-9 så jag hinner dit i tid. Tar ju endå lite över 1 timma.
Igår träffade jag Elin som sagt, och det var jätte trevligt, och vi hade mycket att skvallra om ;) Sen gick jag dock hem, för kände att jag var tvungen att få sova lite så det inte blev allt försent, och så man inte missade mötet.

Senare idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska iallafall bli skönt att träffa min älskling, även om jag inte vill åka från Jkpg :P Måste också ta och städa, sen boka nån tvätt tid, för snart har jag inget rent!

Sitter och kollar på massa roliga kattklipp på youtube, här är ett jätte gulligt klipp på en söt bengal kisse. Kolla vid 12 sekunder, sååå sött haha kan inte sluta skratta ;D



Huuuur söt är den inte ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0