Tisdag

Jag har sovit hur bra som helst inatt. Dock sov jag inte allt för länge, men jag är iallafall pigg och glad så jag ska inte klaga :)
Dock drömde jag att det började snöa ute, och jag vaknade av att jag grät pga det, haha.. Tur det inte var snö ute när man vaknade, var tvungen att springa upp och kolla ;)

Idag är planerna att jag ska träffa Jenny om hon har tid, ska även träffa kusinen senare. Sen ska jag träffa Elin också. Vet inte vad vi ska hitta på, men det märker vi :)
Jag verkligen njuter när jag är i Jkpg, mår sjukt bra av det.. Längtar så mycket tills vi får en lägenhet här.. Hoppas det blir till vintern, eller till våren iallafall.

Det enda jobbiga med att åka hem hit är att Kitt inte är här, det känns så tomt! Saknar henne sååå mycket, och jag tycker så synd om henne ifall hon är där ute ensam och hungrig, hoppas ingen gör henne något illa.. Och hoppas att hon kommer hem snart :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0