Tisdag

Söötaste Wilma! (Kusinens dotter)


En fin blomma som låg på vägen :)


Hallå bloggen. Igår åkte jag till Jkpg.. Det blev rätt spontant, men det är alltid kul :)
Jag träffade kussen en sväng och satt och tjötade med henne. Sen efter det träffade jag Tinita, och vi åkta hem till Piere, där även Elena, och Marcus satt. Kul hade vi iallafall. Sen åkte vi runt lite och vi hittade ett mysigt ställe där vi satt och pratade en massa, kom säkert hem vid halv 6 imorse :P Aye sånt som händer.

Idag ska jag äntligen få träffa min älskade Jenny. Gosch vad jag har saknat dig!! Vi ska väl glo på nån film eller nåt annat trevligt ? Vi får väl se helt enkelt, vi har ju iallafall en massaaa att prata om :D
Nu ska jag duscha och piggna till lite iallafall. Later!

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; okej, men ser ut som de!

2008-08-12 @ 20:44:36
URL: http://evveistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0