Svullo



Hej bloggen! Är hemkommen från en "fest" har suttit och partat lite med några vänner.. Även vart hos Jenny, och sen träffat Pierre en sväng.. Så nu är man entligen hemma, var så hungrig så jag höll på att dö.. Och när man kommer hem så möts man av kanske världens goaste mat i kylen, ja kinamat alltså.. Mamma hade vart och köpt det tidigare idag, och sparat till mig också. Jag blev överlycklig haha, så nu har man svullat i sig massa sånt.. Proppmätt är jag nu.. Sen kollade jag även min mejl, och där stod det i rubriken "Upphittad katt" Jag blev helt kallsvettig, och vågade knappt läsa det. För är så rädd att det ska stå att nån kanske hittat henne död eller nåt :/ Men så var det inte. Utan det var en som hade sett en katt i deras trappuppgång som någon tydligen hade släppt in, det var iofs på Ekhagen och det ligger ju ca 15 min härifrån med buss. Dem var inte säkra på om det var hon, dem trodde att det kanske var en kattunge då den var rätt liten, men det är ju kitt också, så därför dem trodde att det kunde vara hon, för den såg ut som henne. Så jag ska ringa dem imorrn direkt när jag vaknar så jag kan åka dit och kolla om det är hon, dem tyckte så synd om kissen så dem har tagit hand om henne (?) sålänge.. Sitter här och håller tummarna på att det är hon, dock har jag så höga förväntningar på att det är hon, så ifall det inte kommer vara hon så kommer man bli sjukt besviken och ledsen. Men o andra sidan så är jag lite tveksam också, för har svårt att tro att hon har tagit sig så långt när hon inte är van att vara ute, men man vet ju aldrig. Nu ska jag se nån film sen sova.. Natti


Kommentarer
Postat av: Anna

otroligt vacker bild!

2008-08-24 @ 11:52:43
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0