Ny design

Var lite uttråkad, så jag satt och gjorde en ny design.. Känns skönt med lite nytt då och då :) Blev rätt nöjd, bytte ut bilderna också så det inte är samma hela tiden :P

Ja ikväll har det vart lugnt som sagt, har spelat lite poker och det gick super bra, men sen la mitt internet av och då kunde jag inte komma in igen så jag förlorade alla mina marker! Surt, men vad gör man.. Ska väl sova snart, för ska ju åka hem imorrn, och vill inte komma hem försent. Vill ju ha lite tid med min älskling när jag kommer hem :) Saknar dig lite hunnybunny :P

Kommentarer
Postat av: frenchi

jag har HUR länge som helst suttit och försökt få menyn en bit i från själva bloggen. har kollat på designadinblogg.se men det sättet som han har skrivit funkar inte! hur gör man? (A)

2008-08-24 @ 14:33:52
URL: http://frenchi.blogg.se/
Postat av: Anna

vad tycker du om min blogg då kika gärna inn o skriv ngt söött :P

2008-08-24 @ 15:31:08
URL: http://pannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0