Mardröm!

Hade en sån hemsk mardröm inatt! Helt sjukt, har nog aldrig drömt nåt så konstigt..

Jag hade hamnat i koma på nåt konstigt sätt, sen så drömde jag i själva drömmen om hela mitt liv, alltså som jag lever nu.. Jag hade mina föräldrar, min bror, mina vänner, min pojkvän, våran lägenhet. Ja allt var likadant i drömmen som mitt liv är nu.. Sen vaknade jag upp ur koman, fast jag drömde ju fortfarande. Men när jag skulle åka och hälsa på min mamma så visste hon inte vem jag var, hon trodde jag var en psykopat som förföljde henne osv. Jag började undra vad det var som pågick.. Så jag gick vidare till mina kompisar, och dem visste inte heller vem jag var. Jag började gråta och trodde att allt var ett stort skämt.. Så jag åkte hem till min pojkvän och skulle berätta vad som hade hänt, då han frågar mig när jag kommer " vem fan är du ?"

Alltså det var helt sjukt, sen vaknade jag upp av att jag grät som bara den.. Allt kändes så verkligt, var helt förstörd när jag vaknade imorse.. Vilken tur att det bara var en drömm! Puhh... :)

Inte första gången jag drömmer sjuka drömmar, men detta är en av få som jag kommer ihåg så tydligt..

Kommentarer
Postat av: Ess

drömmar e knepiga!

2008-08-26 @ 19:33:57
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0