Lördag

Hej bloggen, lördag idag då, och jag är fortfarande kvar i Jkpg. Har vart här sen i Måndags. Och det har vart helt underbart! Dock ska jag åka hem imorrn, vill verkligen inte det. Trivs så bra här ju.. Men såklart finns det 1 sak att se fram emot när man kommer hem, min älskling såklart. Vi har nog inte vart ifrån varandra 1 hel vecka sen vi blev tillsammans :P Men det har inte vart jobbigt som tur är. Men såklart saknar jag dig :)

Och kitt såg jag inget mer igår, ska ut och leta idag med, så jag hoppas hon är i närheten. Tänkte ta med mig mat ut också, nåt som luktar starkt.. Tonfisk kanske ? Vet dock inte om hon gillar det, men hon lär ju vara så hungrig så hon lär väl äta det endå. Och kommer hon inte fram lämmnar jag maten ute, så kanske hon hittar den. 1 månad imorrn som hon har vart borta, och nu är det ennu jobbigare när man såg henne igår, precis i närheten! Hon kommer säkert vara omöjlig att fånga in :( Men jag ska tänka positivt :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, blir väl rätt lugnt antar jag. Umgås med familjen och ha myskväll kanske ? Var ju endå ett tag sen. Vill passa på också nu innan jag åker.. Men får se helt enkelt.. Ha en trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0