In Jöööönköping

Hallå bloggen!

Vilken kass uppdatering det har vart idag, men jag har haft fullt upp hela dagen.. Har tvättat i några timmar, sen vart iväg i stan och postat paket och lite sådant. Sen fick jag ett spontan ryck och åkte till Jkpg, och nu är jag här :D

Träffade söta Tinita och Elin.. Vi satt och pratade och hade kul, kom hem för en stund sen.. Så nu är jag rätt trött.. Filmade lite innan också, som jag kanske lägger upp när jag kommer hem, för jag glömde min USB sladd!!! Gahhh.. Aja, får hoppas att det finns lite plats kvar i kameran.. Jag vill ju fota och filma mera ju!! Det är alltid nåt jag lyckas glömma när jag ska åka iväg, så typiskt..

Nu är jag hemma hos mamma och slappar, brossan är vaken och sitter och kollar på Joey . Får se om vi kanske ska se nån film snart eller om man ska gå och lägga sig..

Imorgon ska jag träffa Jenny tror jag ? Hon vet inte ens att jag e här så ska kolla vad hon har för sig :P

Sen ska jag hinna träffa Pierre och gänget + kusin, och sen mamma. Fast hon kommer ju hem imorrn.. Det blir verkligen ingen lugn och ro när man åker till Jkpg då man ska hinna träffa så många vänner, men me like :) För vad är trevligare en att umgås med sina fina och ärliga vänner ?

Ne nu blir det film eller nåt... Hörs imorrn!



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Du har en väldigt fin bloggdesign!

I like it!

2008-08-19 @ 06:53:54
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0